Je za námi první večerní akce PPC na stojáka. Přednášející byl Karel Rujzl, který mluvil o práci s produktovými kampaněmi. Přednesl své typy o Google Shopping Ads, Sklik produktových inzerátech, DSA a o produktových inzerátech tvořených přes PPC Hit a PPC Bee.
Zatímco většina uživatelů a specialistů Adwords vstřebávala rozšířené textové inzeráty, v tichosti přibyla možnost nového rozšíření. Je jím možnost rozšíření o cenu. Již nějakou dobu jsme mohli tento typ rozšíření sledovat na zahraničních trzích. U nás dosud dostupné nebylo. Nyní je, i když s jistými omezeními k nimž se dostaneme.
V rámci příprav na certifikaci Google Nákupů a Shopping Ads (SA) jsem v posledním měsíci shlédla 4 tematická výuková videa pod vedením certifikované koučky Petry Větrovské. Ráda bych se s Vámi nyní podělila o zajímavosti z těchto videí a také o důležité informace z pohledu konzultanta.
Rád bych vysvětlil, proč jsem se rozhodl pro článek o PLA. Dle mého názoru a mých zkušeností jsou PLA kampaně vysoce konverzním kanálem, nicméně často ze strany klientů opomíjeným. Možná jim připadá, že se obtížně optimalizuje, že samotná struktura je méně přehledná, nebo za to může nutnost využití Google Merchant Center.
„Měl bys zájem o školení AdWords?“ Tak nějak začala má středeční absence v naší kanceláři čtyři týdny po sobě. Dlouho ale nebylo jasné, jestli tohle dobrodružství vůbec začne. Přihlášku na školení mi totiž Google potvrdil až den předem. Nicméně jsem se rozhodl nenechat se rozhodit. Rychle dodělat akutní úkoly, na čtvrtek přesunout, co přesunout jde, zarezervovat jízdenku a můžu vyrazit vstříc neznámým hlubinám Google AdWords! Po jejich proplutí mě čeká závěrečný test a snad i certifikát.