V prvním článku minisérie “Jak připravit e‑shop na Vánoce” jsme si řekli, čemu se věnovat, aby e‑shop získal co nejvíc objednávek z přirozeného vyhledávání na Google a na Seznamu. Pojďme si nyní říct, jak nachystat na vánoční sezónu PPC kampaně.
Proklikne-li uživatel na stránky e‑shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e‑shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.
Vystoupení Petry Brodilové z Google na nekonferenci Reklama 2014 se zaměřilo na nové rozhraní Nákupů v Google AdWords. Petra představila novinky a upozornila, nač si dát pozor. Podívejte se jak vystoupení probíhalo: Prezentace Petry Brodilové z Google: Reklama 2014 — Google AdWords from BESTETO Video z vystoupení…
Před týdnem jsme pořádali nekonferenci Reklama 2014, na které Petra Brodilová z Googlu představila novou administraci Product Listing Ads. Oficiální spuštění ještě neproběhlo, nicméně v Česku si je již můžeme vyzkoušet.
Bannery pro všechny produkty e‑shopu s aktuálními cenami a s minimem práce, to je dynamický remarketing Google AdWords. Pokud jej ještě nevyužíváte, přečtěte si víc.