V konkurenčním e‑commerce prostředí rozhoduje o úspěchu nejen správná cena, ale i to, jak s ní dokážete strategicky pracovat. A právě v tom hraje zásadní roli analýza dat. Pokud máte kvalitní vstupní informace, dokážete optimalizovat marže, identifikovat sezónní trendy a lépe cílit na zákazníky. Jak tedy pracovat s daty, aby se stala vaší konkurenční výhodou?
V Google Analytics dochází ke zkreslení zdrojů návštěvnosti, pokud používáte externí platební brány. Ukážeme vám, jak vyloučit platební brány a proč je to důležité pro váš e‑shop.
Příchod Consent Mode v2 bude nutností pro všechny, kteří chtějí nadále využívat Google nástroje (Google Analytics, Google Ads atd.). Změna nastane od 1. března.
Od doby, co byla povinnost nasadit na web novou cookie lištu uteklo už několik měsíců. Většina e‑shopařů tápala a stále tápe, jak ji správně nasadit, aby splňovala vše potřebné a ztráta na datech byla co nejmenší. Nedalo nám to a hledali jsme nástroj, který nám dokáže získat alespoň část ztacených dat zpět. A to se nám povedlo — aplikace Plausible je skvělým pomocníkem pro všechny, kdo má web, e‑shop či magazín.
Vidíte v analytických nástrojích mnohem nižší návštěvnost vašeho projektu v porovnání s minulým rokem a přemýšlíte, čím by to mohlo být? Na vině může být spoustu faktorů, které ovlivňují zákazníky v nákupním chování. V našem článku se zaměříme na 3 hlavní důvody, které mohou za pokles návštěvnosti vašich projektů v roce 2022.