Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.
Hurá, hurá, hurá! Po dlouhé pauze chystáme další akci PPC na stojáka! Tentokrát si budeme povídat s Anetou Maytášovou o CSS programu Kvinono, který v BESTETO používáme u klientů a ukáže vám, jakých výsledků lze s tímto programem dosáhnout.
PPC reklama je jedním z nejsilnějších a nejvyužívanějších nástrojů v online marketingu. Pokud je ale její nastavení chybné, lze očekávat, že se během inzerce objeví problémy, které ovlivní celkový dosah kampaně a hodnotu konverze.
Ve spolupráci s agenturou FEO jsme si pro vás připravili případovou studii, ve které jsme porovnávali výkon našeho CSS programu Kvinono proti CSS programu Google. Takže pokud vás zajímá, který CSS program dosáhl lepších výsledků, přečtěte si tento článek.
Google Ads Editor je skvělá vychytávka pro ty, kteří se denně věnují PPC reklamám. Tato bezplatná aplikace od společnosti Google vám ušetří spoustu času a navíc vám umožní pracovat v režimu offline, vytvářet reklamy a provádět rychle a snadno hromadné změny.