Před nějakou dobou jsme se na našem blogu zaměřili na katalog firem Firmy.cz, které spadají pod Seznam.cz. V dnešním článku se detailněji podíváme na nastavení firemního zápisu na Google, který zde najdete pod názvem Moje firma. Díky zápisu se budete lépe zobrazovat ve vyhledávání, na mapách Google i na sociální síti Google+.
V rámci vyhodnocování výsledků našich klientů za rok 2015 jsem se podíval i na vyhledávače Google a Seznam. Srovnal jsem výsledky neplaceného vyhledávání (organic) a PPC kampaní v Adwords a v Skliku a v následném článku s infografikou se o ně podělím.
„Měl bys zájem o školení AdWords?“ Tak nějak začala má středeční absence v naší kanceláři čtyři týdny po sobě. Dlouho ale nebylo jasné, jestli tohle dobrodružství vůbec začne. Přihlášku na školení mi totiž Google potvrdil až den předem. Nicméně jsem se rozhodl nenechat se rozhodit. Rychle dodělat akutní úkoly, na čtvrtek přesunout, co přesunout jde, zarezervovat jízdenku a můžu vyrazit vstříc neznámým hlubinám Google AdWords! Po jejich proplutí mě čeká závěrečný test a snad i certifikát.
Fňukání SEO koumáků nad zavedením „not provided“ považuji za ztrátu času. Článek o HTTPS mne však přiměl se, po delší době, zamyslet. A ejhle, on je „not provided“ vlastně skvělý marketingový tah!