Sklik, Firmy.cz či fulltext Seznamu táhnou dění v marketingu na internetu posledních dvou týdnů. K tomu Heureka spustila cross sale v Košíku, pan Mergado vydal „ročenku“ vyhledávačů zboží. Čtěte dál ve stručných odrážkách:
V aktuálním předvánočním období, které je pro mnohé plné shonu a stresu, se nám nejen e‑shopy snaží pomoci a ušetřit čas při nakupování dárků. Rozhodl jsem se podívat se na jednotlivé aplikace pro mobilní telefony a tablety, které se na nás v poslední době jen hrnou. A čím jiným začít, než aplikací jedničky na trhu…
Od dnešního do zítřejšího poledne probíhá akce Den dopravy zdarma, kterou pořádá vyhledávač zboží Heureka. Podrobnosti pro e‑shopy zde: Co získá e‑shop: ikonu u svých nabídek ve výsledcích vyhledávání Heureky,logo na mikrostránce, atp.,(pravděpodobně) více objednávek v důsledku marketingové podpory celé akce. Podmínky účasti: certifikát Ověřeno zákazníky,doprava zdarma na objednávky nad 300…
Pravé marketingové běsnění se spouští s blížícími se Vánocemi. Internetové služby vylézají na billboardy, vstupují do televize, ve snaze ukrojit maximální koláč z reklamních rozpočtů. A do toho Seznam postupuje se svým novým vzhledem vyhledávání. Shrňme to podstatné v bodech:
Marketingová veřejnost tráví nový vzhled výsledků fulltextového vyhledávání Seznamu, k tomu Google testuje grafickou reklamu ve vyhledávání a Mergado točí naučná videa. Přečtěte si víc.