Pro e‑shopy, se kterými spolupracujeme, jsou vyhledávače zboží důležitým zdrojem návštěv, a hlavně pak tržeb a zisku. Pojďme se podívat na to, jaké tržby generují Heureka.cz, Zboží.cz, ale i ostatní zbožáky.
Do (ne)konference Vyhledávače zboží 2013 nám zbývá jen něco přes týden. Pojďme si tedy představit řečníky a naznačit možná témata k diskusi. Začněme od lídra trhu, Heureky.
Mezi adepty na TOP týdny, z pohledu událostí na české e‑commerce scéně se tento jistě zařadí. Pojďme si proto shrnout, co všechno se poslední dobou událo.
Přijměte prosím pozvaní na (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2013. Tak jako loni nás čeká osobní diskuse se zástupci vyhledávačů zboží navíc dorazí pan Mergado s novinkami a hlavně Vlasta Vávrů, který bude zastupovat pohled inzerentů. Proč přijet na Vyhledávače zboží 2013 Tradičně osobní diskuse mezi účastníky. Odborné informace, které jinde nezískáte. Noví hosté, jednáme…