Pokud se dlouhodobě věnujete nějaké činnosti, získáváte nejen cenné zkušenosti a zajímavé zakázky, ale v případě internetového marketingu se dostanete i k zajímavým datům. Protože v Bestetu se věnujeme e‑shopům a inzerci ve vyhledávačích zboží, máme možnost se s vámi podělit o srovnání největších českých zbožáků.
V dnešním příspěvku se detailněji podíváme na reklamní systém ProductAds.cz, který umožňuje zviditelnit produkty vaší vlastní značky na české i slovenské Heurece. ProductAds funguje na principu platby za proklik (PPC), díky kterému lze ovlivnit umístění produktů v kategoriích či ve vyhledávání Heureky. Tento systém je určený výhradně vendorům tedy výrobcům či výhradním dovozcům.
Rovnou tři zástupci reprezentovali Heureku na čtvrtém ročníku nekonference Vyhledávače zboží 2015. Představili nové produkty a plány Heureky na rok 2015. Přečtěte si podrobnosti.
Když jsem zval Tomáše Bravermana, náčelníka Heureky, na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015, říkal: „…Už dlouho plánuji dovolenou, která připadá právě na tento termín. Pošlu vám ale chlapíky, na které budete vzpomínat ještě dlouho…“. A přidal kontakty na Honzu Kriegela a Michala Synka. A já musím říct, že měl pravdu.
Poslední čtvrtletí roku je pro většinu e‑shopů to nejúspěšnější. Lidé nakupují i spoustu zboží, které by jindy nekoupili, a utrácí za více či méně praktické dárky. Proto by v tomto období měly výrazně vzrůst i tržby z vyhledávačů zboží. Opravdu je tomu ale tak?