Tomáš Braverman z Heureky mluvil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 především o přístupu Heureky k mobilním zařízením. Odpovídat však musel i na otázky „na tělo“. Podívejte se na záznam přednášky.
Proklikne-li uživatel na stránky e‑shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e‑shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.
Přečtěte si přehled novinek za uplynulé dva týdny. Vévodí jim záběr Googlu na malé a střední podnikatele, novinky na Heurece či lokalizované hinty Seznamu.
Novinkou nekonference Vyhledávače zboží 2014 bude poradenské místo agentury Besteto. Účastníci nekonference tak budou mít možnost konzultovat nastavení inzerce na Heurece, Zboží.cz a dalších zbožácích se specialisty, kteří se optimalizaci inzerce denně věnují.