Ivo Veselý je dalším hostem našeho podcastu. Tentokrát jsme se bavili o tom, jak firmy vnímají spolupráci s influencery, jak správně vybrat influencera pro danou firmu či značku nebo jak taková spolupráce probíhá. Pokud o spolupráci s influencery přemýšlíte, je tento díl přesně pro vás.
Advokátka Andrea Voříšková (Pavelcová) z advokátní kanceláře eLegal je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrat jsme se bavili o influencerech a spolupráci s nimi. V podcastu se dozvíte, na co si dát pozor před začátkem spolupráce, co vše by měla obsahovat smlouva s influencery, a jak správně spolupráci označit na sociálních sítích. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Influencer marketing se v poslední době těší čím dál tím větší oblibě. Pokud si ale spolupráci už od začátku nenastavíte správně, může přinést více škod než užitku. A protože se v případě propagace jedná o službu, doporučujeme si s influencerem sepsat smlouvu. Co vše by tato smlouva měla obsahovat se dozvíte v našem článku.
Influencer marketing není žádná novinka. Tento typ marketingu využívá spousta známých firem a těší se z výsledků, kterých díky influencerům dosáhli. V tomto článku se dozvíte, na co si dát pozor před tím, než zahájíte spolupráci s influencery.