Srpnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Meta zavádí publika pro B2B reklamy a vyvíjí nový systém UI s názvem Make-A-Scene, Instagram kopíruje funkce od BeReal, Vodafone má prvního českého “oldfluencera” a že Generaci Z oslovíte především na Robloxu a Twitchi.
Červencová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Google odebírá Ads Creative Studio pro všechny inzerenty, Facebook chystá různé novinky ve skupinách, Instagram spustil nové funkce vyhledávání na mapě a Netflix spojí síly s Microsoftem pro levnější předplatné s reklamami.
Červnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook připravuje zásadní změny ve feedu, Instagram rozšiřuje možnosti kontroly citlivého obsahu, Glami kupuje italský módní vyhledávač Stileo a YouTube chce nabídnout svůj reklamní prostor třetím stranám.
Nejdůležitější roli v inzerci hraje rozpočet, cílová skupina a unikátnost produktu. Pokud máte všechny tyto věci zvládnuté až do toho nejmenšího detailu, zaměřte se v produktové inzerci na CTA tlačítka. Ty nakupující zaujmou hlavně po vizuální stránce a kdo ví, třeba je i tahle “maličkost” přiměje k nákupu na vašem e‑shopu.
Květnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook vymýšlí nové způsoby, jak uživatele v aplikaci zaujmout, Instagram Reels se těší čím dál větší popularitě, Elon Musk koupil Twitter za 44 miliard dolarů, LinkedIn mění algoritmus feedu a TikTok míří v Česku ke dvěma milionům uživatelů.