Vítáme vás v BESTETO univerzitě. Jak se ukázalo v předchozím díle, Heureka je nejnavštěvovanější vyhledávač zboží v Česku. Podívejme se na to, proč je tak výjimečná, jaké zboží a funkce nabízí a co všechno by o ní e‑shopy měly vědět.
Spousta našich klientů provozuje e‑shop na Shoptetu, a tak při optimalizaci a spouštění kampaní opakovaně řešíme stejné problémy. Přečtěte si, jak postupovat, pokud využíváte Shoptet a chcete, aby váš e‑shop fngoval ještě lépe než dosud.
Proklikne-li uživatel na stránky e‑shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e‑shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.
Je dobré si jednou za čas zopakovat základy. Proto jsme v pondělí po pravidelné poradě usedli a opakovali si základní marketingové pojmy. Řeč přišla třeba na rozdíly mezi mediální agenturou a mediálním zastoupením, či oblíbený inbound marketing. Znáte pojmy na jedničku? Stáhněte si slovník, ať víte, jak na tom jste. Jak jsme si opakovali…