Rozhodnutí přeskočit jeden týden s novinkami bylo těžké, ale nakonec jsem odolala. Tento týden mě opustili 38 stupňové horečky a jsem zase fit! No, ne uplně, ale plný diář mi nedovolí jinak. Tak konec mroučení a pojďme na to.
V loňském roce jsme začali pracovat na úpravách firemního profilu našeho klienta e‑shopu Blancheporte.cz, který se zabývá francouzskou módou a bytovými doplňky. Mezi prvními jsme zkontrolovali nastavení firemního profilu, který se skládá z úvodní fotografie, loga, názvu obchodu, velmi důležitých kategoriích zájmů, popisu a dalších informací. Následně jsme se zaměřili na úpravu inzerce pomocí kampaní – nastavení kategorií zájmů a klíčových slov. Nevynechali jsme ani průběžné sledování tzv. Trendy slov. V tomto článku si postupně představíme změny, které jsme v tomto profilu provedli a na co je důležité se pravidelně zaměřovat.
Před několika dny k nám přijel Jirka Chomát na návštěvu do Brna a pomáhal nám podnikat změny. Samozřejmě jsme ho museli vyzpovídat a tak vám přinášíme rozhovor, ve kterém se mimo jiné dozvíte, kam to vlastně Jirka chodí na burgery. ;-)