Zapomeňme na chvilku na aktuální události na Ukrajině a pojďme si společně shrnout důležité novinky uplynulých týdnů, které náš marketingový obor zažil.
Jak jsme připravovali produktové kampaně v Skliku a jak to nakonec dopadlo, tak se jmenuje naše přednáška na startu hlasování ostravského Barcampu a rád bych naznačil, nač se těšit.
Marketingová veřejnost tráví nový vzhled výsledků fulltextového vyhledávání Seznamu, k tomu Google testuje grafickou reklamu ve vyhledávání a Mergado točí naučná videa. Přečtěte si víc.
Aktuální podvody kolem sázek ve fotbalu podle Českého rozhlasu pomohl odhalit software. K tomu CZ.NIC oznámilo první testovací řadu nově připravovaného, bezpečného routeru. Své přidali Seznam, Etarget a Mergado. Od marketingu jsme tento týden kapku poodstoupili, přesto je dobré o těchto věcech vědět.
Mylný by byl pocit, že se toho v našem oboru nyní děje málo. Stačí se podívat na novinky Google AdWords, Etargetu či blog Skliku. A do toho mediální skupina MAFRA změnila majitele. Pojďme se za těmito důležitými událostmi společně ohlédnout.