Tomáš Sedláček z Gemia na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 představil technologii gemiusRecommend. Za podtitul si zvolil: „Jak navýšit obrat e‑shopu o 20 %“ a k němu stavěl cestu z příkladů z ČR.
Michal Fanta z Etnetery zahájil nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 obecným úvodem o automatické personalizaci v marketingu na internetu napříč různými technologickými i komunikačními platformami a navázal na to představením produktu Soyka, který Etnetera vyvíjí. Spatřit jej můžeme třeba na stránkách Datartu.
Přijďte diskutovat s odborníkem na Silverpop, technoligii pro personalizaci a chytrý e‑mailing. Na nekonferenci Personalizace 2014 dorazí Matej Kováčik z VIVmail, který v ČR Silverpop zastupuje.
Co kdyby rámy s akčními nabídkami na stránkách Vašeho e‑shopu zobrazovaly každému uživateli nabídku na míru, dle jeho vlastností i historie chování? Právě k tomu slouží technologie gemiusRecommend. Představit nám ji na nekonferenci přijede Tomáš Sedláček ze společnosti Gemius. Přečtěte si víc.