Již se můžete přihlásit na aktuální Nekonferenci. Ta naváže na Reklamu 2014 důrazem na odbornost a osobní diskusi, zaměří se však na moderní témata, které jsme na nekonferencích ještě neměli a přece jsou tak důležitá!
Vystoupení Petry Brodilové z Google na nekonferenci Reklama 2014 se zaměřilo na nové rozhraní Nákupů v Google AdWords. Petra představila novinky a upozornila, nač si dát pozor. Podívejte se jak vystoupení probíhalo: Prezentace Petry Brodilové z Google: https://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/31382472?rel=0 Video z vystoupení Google: https://www.youtube-nocookie.com/embed/Q4TXFTaN-bY?rel=0 Fotky z vystoupení Google na nekonferenci Reklama 2014:…
Nekonference “Reklama 2014” je za dveřmi. Už teď víme, že kromě Skliku, Google, Firmy.cz či AdForm dorazí i Etarget. Vloni Etarget program nekonference otevíral a jeho srovnání uživatelů v různých evropských státech bylo parádní.Pojďme mu proto připravit půdu – přichystejme si šťavnaté otázky, které nás zajímají!