Chtěli byste i nadále využívat inzerci na Heurece a přitom se vám nelíbí zasílání citlivých dat? Pak pro vás mám návod, jaká data přestat posílat a jak to udělat, aby to co nejméně ovlivnilo výsledky vašeho e‑shopu. Upozorním i na to, jaké následky můžete očekávat.
Pár hodin po skončení Nekonference 2016 věnované vyhledávačům zboží a produktové inzerci jsme se dozvěděli, že Alza končí s inzercí na Heurece a že k bojkotu Heureky vyzývá i další e‑shopy. Pojďte se na tuto kauzu očima člověka z marketingové agentury, která se vyhledávačům zboží věnuje nejdéle na českém internetovém trhu.
Honza Kriegl a Martin Slavík vystoupili za Heureku na Vyhledávačích zboží 2013. Honza představil případovou studii o Heureka Košíku, a oba pak diskutovali ve vzrušené atmosféře o plánech Heureky. Ty jsou nadmíru zajímavé!