Pomyslný hřebíček, na závěr všech materiálů k nekonferenci Personalizace & automatizace 2014, která proběhla v dubnu v brněnském klubu Leitnerka, zatluče dnes poslední ze série videí. Jde o záznam panelové diskuse, kde se zapojili Zbyněk Hraše (Etnetera), Matej Kováčik (Silverpop), Kuba Černý (Persoo), Tomáš Sedláček (Gemius) a Michal Fanta (Etnetera). Video z diskuse https://www.youtube-nocookie.com/embed/690osmaAOaw?rel=0…
Pavel Žák z Master Internet hájil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 barvy těch, kdo bojují proti nevyžádané poště. Dal tak zpětnou vazbu marketérům na jejich kampaně a vysvětlil důležité principy prevence ochrany obchodních sdělení před zařazením do nevyžádané pošty.
Kuba Černý z Persoo představil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 jak základy automatizované personalizace webu, tak úhel, kterým na věc kouká český software Persoo.cz.
Tomáš Sedláček z Gemia na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 představil technologii gemiusRecommend. Za podtitul si zvolil: „Jak navýšit obrat e‑shopu o 20 %“ a k němu stavěl cestu z příkladů z ČR.