Michal Fanta z Etnetery zahájil nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 obecným úvodem o automatické personalizaci v marketingu na internetu napříč různými technologickými i komunikačními platformami a navázal na to představením produktu Soyka, který Etnetera vyvíjí. Spatřit jej můžeme třeba na stránkách Datartu.
Špičkoví odborníci na personalizaci marketingových kanálů v Etneteře vyvíjí technologii Soyka. Na nekonferenci budou povídat o obecných principech personalizace i o svých konkrétních zkušenostech.
Přijďte diskutovat s odborníkem na Silverpop, technoligii pro personalizaci a chytrý e‑mailing. Na nekonferenci Personalizace 2014 dorazí Matej Kováčik z VIVmail, který v ČR Silverpop zastupuje.
E‑mailový SPAM, to bylo téma, pro které jsme na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 hledali špičkového řečníka. Pomohl by nám všem totiž dát zpětnou vazbu na naše e‑mailové kampaně z „opačné strany“. Podařilo se a nabídku přijal Pavel Žák Master Internet!
Co kdyby rámy s akčními nabídkami na stránkách Vašeho e‑shopu zobrazovaly každému uživateli nabídku na míru, dle jeho vlastností i historie chování? Právě k tomu slouží technologie gemiusRecommend. Představit nám ji na nekonferenci přijede Tomáš Sedláček ze společnosti Gemius. Přečtěte si víc.