Personalizace je přizpůsobování obsahu nebo služeb jednotlivci na základě jeho preferencí a chování. V marketingu zvyšuje relevanci nabídek a angažovanost uživatelů.
Tomáš Sedláček z Gemia na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 představil technologii gemiusRecommend. Za podtitul si zvolil: „Jak navýšit obrat e‑shopu o 20 %“ a k němu stavěl cestu z příkladů z ČR.
Michal Fanta z Etnetery zahájil nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 obecným úvodem o automatické personalizaci v marketingu na internetu napříč různými technologickými i komunikačními platformami a navázal na to představením produktu Soyka, který Etnetera vyvíjí. Spatřit jej můžeme třeba na stránkách Datartu.
Špičkoví odborníci na personalizaci marketingových kanálů v Etneteře vyvíjí technologii Soyka. Na nekonferenci budou povídat o obecných principech personalizace i o svých konkrétních zkušenostech.
Přijďte diskutovat s odborníkem na Silverpop, technoligii pro personalizaci a chytrý e‑mailing. Na nekonferenci Personalizace 2014 dorazí Matej Kováčik z VIVmail, který v ČR Silverpop zastupuje.