Personalizace je přizpůsobování obsahu nebo služeb jednotlivci na základě jeho preferencí a chování. V marketingu zvyšuje relevanci nabídek a angažovanost uživatelů.
E‑mailový SPAM, to bylo téma, pro které jsme na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 hledali špičkového řečníka. Pomohl by nám všem totiž dát zpětnou vazbu na naše e‑mailové kampaně z „opačné strany“. Podařilo se a nabídku přijal Pavel Žák Master Internet!
Co kdyby rámy s akčními nabídkami na stránkách Vašeho e‑shopu zobrazovaly každému uživateli nabídku na míru, dle jeho vlastností i historie chování? Právě k tomu slouží technologie gemiusRecommend. Představit nám ji na nekonferenci přijede Tomáš Sedláček ze společnosti Gemius. Přečtěte si víc.
Již se můžete přihlásit na aktuální Nekonferenci. Ta naváže na Reklamu 2014 důrazem na odbornost a osobní diskusi, zaměří se však na moderní témata, které jsme na nekonferencích ještě neměli a přece jsou tak důležitá!
Je dobré si jednou za čas zopakovat základy. Proto jsme v pondělí po pravidelné poradě usedli a opakovali si základní marketingové pojmy. Řeč přišla třeba na rozdíly mezi mediální agenturou a mediálním zastoupením, či oblíbený inbound marketing. Znáte pojmy na jedničku? Stáhněte si slovník, ať víte, jak na tom jste. Jak jsme si opakovali…