Je za námi první večerní akce PPC na stojáka. Přednášející byl Karel Rujzl, který mluvil o práci s produktovými kampaněmi. Přednesl své typy o Google Shopping Ads, Sklik produktových inzerátech, DSA a o produktových inzerátech tvořených přes PPC Hit a PPC Bee.
V rámci příprav na certifikaci Google Nákupů a Shopping Ads (SA) jsem v posledním měsíci shlédla 4 tematická výuková videa pod vedením certifikované koučky Petry Větrovské. Ráda bych se s Vámi nyní podělila o zajímavosti z těchto videí a také o důležité informace z pohledu konzultanta.
Rád bych vysvětlil, proč jsem se rozhodl pro článek o PLA. Dle mého názoru a mých zkušeností jsou PLA kampaně vysoce konverzním kanálem, nicméně často ze strany klientů opomíjeným. Možná jim připadá, že se obtížně optimalizuje, že samotná struktura je méně přehledná, nebo za to může nutnost využití Google Merchant Center.
PLA kampaně neboli produktové kampaně v Skliku jsou jedním z velmi zajímavých prodejních kanálů. My se podíváme, jaké výsledky nám tento kanál přináší napříč účty, ke kterým máme přístup.
Vystoupení Petry Brodilové z Google na nekonferenci Reklama 2014 se zaměřilo na nové rozhraní Nákupů v Google AdWords. Petra představila novinky a upozornila, nač si dát pozor. Podívejte se jak vystoupení probíhalo: Prezentace Petry Brodilové z Google: Reklama 2014 — Google AdWords from BESTETO Video z vystoupení…