Ve čtvrtek 15. března 2017 přivítala Nekavárna účastníky čtvrtého PPC na stojáka. Jirka Homola vystoupil s prezentací 30 tipů pro správu PPC reklamy o kterých se často nemluví. Nakonec slibovaných 70 slajdů stihl za necelých 90 minut a pak už se brněnští pépécéčkaři družili u baru.
V úterý 14. února 2017 jsme se sešli v Nekavárně na akci PPC na stojáka #3. Přečtěte si, co mě nejvíc zaujalo z přednášky Michala Filípka (Business Factory) na téma Produktové kampaně na Facebooku.
V úterý 14. února pořádáme v Nekavárně třetí PPC na stojáka. Po Karlu Rujzlovi a Jirkovi Lesňákovi přijde se podělit o zkušenosti Michal Filípek z Business Factory. Připraví si přednášku o PPC reklamě s produktovými inzeráty na Facebooku, na kterou navážeme společnou diskusí.
Je za námi první večerní akce PPC na stojáka. Přednášející byl Karel Rujzl, který mluvil o práci s produktovými kampaněmi. Přednesl své typy o Google Shopping Ads, Sklik produktových inzerátech, DSA a o produktových inzerátech tvořených přes PPC Hit a PPC Bee.
O úspěších se moc často nemluví, to všichni víme. Ale já je mám ráda a ráda o nich mluvím a píšu. Jedním z velkých úspěchů je nominovaný projekt MladýPodnikatel.cz, který se dostal až do finále! Kdo za tímto projektem stojí?