Na Nekonferenci16 padla poprvé zmínka o tom, že 1. 8. 2016 přestane Zboží.cz podporovat starý feed. S vypnutím starého feedu přišla i změna vzhledu a další nové featury.
Zatímco většina uživatelů a specialistů Adwords vstřebávala rozšířené textové inzeráty, v tichosti přibyla možnost nového rozšíření. Je jím možnost rozšíření o cenu. Již nějakou dobu jsme mohli tento typ rozšíření sledovat na zahraničních trzích. U nás dosud dostupné nebylo. Nyní je, i když s jistými omezeními k nimž se dostaneme.
Rád bych vysvětlil, proč jsem se rozhodl pro článek o PLA. Dle mého názoru a mých zkušeností jsou PLA kampaně vysoce konverzním kanálem, nicméně často ze strany klientů opomíjeným. Možná jim připadá, že se obtížně optimalizuje, že samotná struktura je méně přehledná, nebo za to může nutnost využití Google Merchant Center.
David Velechovský z Skliku se věnoval Produktovým inzerátům a ppcHITu. Minulý rok byl ppcHIT čerstvou novinkou, kterou představoval a tento rok přišel s případovou studií.
V rámci vyhodnocování výsledků našich klientů za rok 2015 jsem se podíval i na vyhledávače Google a Seznam. Srovnal jsem výsledky neplaceného vyhledávání (organic) a PPC kampaní v Adwords a v Skliku a v následném článku s infografikou se o ně podělím.