Uvažujeme-li nad tím, jak mít co největší kontrolu nad využitím peněz vložených do PPC kampaní, měli bychom se zamyslet, kde můžete nejvíce ovlivnit výsledky inzerce. Základem inzerce jsou inzeráty, ale mají právě inzeráty na výsledky největší vliv?
Z pohledu e‑shopů jsou Vánoce za dveřmi. Ve spoustě případů platí, že co jste nestihli dosud, již do Vánoc nestihnete. Stále ještě existuje ale spousta možností, jak zlepšit výsledky v nejdůležitějším období roku.
V prvním článku minisérie “Jak připravit e‑shop na Vánoce” jsme si řekli, čemu se věnovat, aby e‑shop získal co nejvíc objednávek z přirozeného vyhledávání na Google a na Seznamu. Pojďme si nyní říct, jak nachystat na vánoční sezónu PPC kampaně.
Vystoupení Petry Brodilové z Google na nekonferenci Reklama 2014 se zaměřilo na nové rozhraní Nákupů v Google AdWords. Petra představila novinky a upozornila, nač si dát pozor. Podívejte se jak vystoupení probíhalo: Prezentace Petry Brodilové z Google: Reklama 2014 — Google AdWords from BESTETO Video z vystoupení…