Adam Jurák, který se stará o marketing e‑shopu SportObchod.cz, byl na nekonferenci jako zástupce inzerentů. Ukázal srovnání jednotlivých kanálů, které k propagaci e‑shopu používají i jejich konkrétní výsledky.
David Velechovský z Skliku na nekonferenci Reklama 2014 shrnul novinky Skliku za poslední měsíce a nastínil, kam bude vývoj dál směřovat. Podrobně přitom rozvedl optimalizaci CTR, kde navázal na základní informace z Sklik blogu. O čem mluvil Sklik: vylepšení CTRretargetignucílení na tématanovém importéru kampanísdílených rozpočtech Prezentace Skliku:…
Marcel Vašš a Martin Horvath z Etargetu se s námi na nekonferencni Reklama 2014 podělili o tipy, jak optimalizovat RTB kampaň. Pro Etarget je tato platforma (po tradiční PPC reklamě nebo retargetingu) dalším zajímavým formátem. Cílí přitom na méně zkušené uživatele tak, aby i oni byli schopni si RTB kampaně rozumně nastavit.
David Velechovský vystoupí za Sklik na Nekonferenci ve čtvrtek 13. února 2014 v Brně. Těšíme se nadmíru, protože témat přináší Sklik nyní spoustu. A jakých pěkných!
Nekonference “Reklama 2014” je za dveřmi. Už teď víme, že kromě Skliku, Google, Firmy.cz či AdForm dorazí i Etarget. Vloni Etarget program nekonference otevíral a jeho srovnání uživatelů v různých evropských státech bylo parádní.Pojďme mu proto připravit půdu – přichystejme si šťavnaté otázky, které nás zajímají!