Tomáš Sýkora ze společnosti Safetica je dalším hostem našeho podcastu. Tentokrát jsme se bavili o PPC kampaních v B2B. V podcastu se dozvíte, jak kampaně v B2B fungují, jakou mají úspěšnost a jak je nejlépe vyhodnotit. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.
Zajímá vás, jak na tom byla naše inzerce v prosinci 2021, tedy v hlavní vánoční sezoně? Pokud máte e‑shop, tak určitě víte, že Vánoce představují nejnáročnější část roku, kdy počty objednávek rostou neuvěřitelným tempem. Rozhodli jsme se, že se na jednotlivé výsledky z tohoto období podíváme pěkně zblízka.
Hurá, hurá, hurá! Po dlouhé pauze chystáme další akci PPC na stojáka! Tentokrát si budeme povídat s Anetou Maytášovou o CSS programu Kvinono, který v BESTETO používáme u klientů a ukáže vám, jakých výsledků lze s tímto programem dosáhnout.
Máme tady další případovku! U klienta Les a zahrada, který nabízí sortiment pro myslivce (zaměřovací lasery, termovize), se nám povedlo zvýšit tržby o 300 %. A to i přesto, že Google s tímto sortimentem v inzerci moc nekámoší. Přečtěte si, jak jsme postupovali.