První díl podcastu roku 2024 je konečně venku! My jsme si do něj tentokrát pozvali Vojtu Prokeše, spoluzakladatele výzkumné společnosti Behavio, který se rovněž věnuje měření podvědomého myšlení a emocím v reklamních kampaních.
Pozor, pozor, blíží se další akce PPC na stojáka! Těšit se můžete na psycholožku Romanu Mazalovou, která se specializuje na psychologii nákupního chování v e‑commerce. Prozradí nám, jaký byl vývoj reklamy a jaké psychologické faktory dokáží zákazníky přimět k nákupu.
Romana Mazalová je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o psychologii reklamy a jejich vlivech na zákazníky. Pokud vás zajímá, kde všude na nás reklama číhá a jak je možné, že jí nakonec stejně každý podlehne, tak si nasaďte sluchátka a nenechte si ujít náš nový díl.