Ivo Veselý je dalším hostem našeho podcastu. Tentokrát jsme se bavili o tom, jak firmy vnímají spolupráci s influencery, jak správně vybrat influencera pro danou firmu či značku nebo jak taková spolupráce probíhá. Pokud o spolupráci s influencery přemýšlíte, je tento díl přesně pro vás.
Tomáš Sýkora ze společnosti Safetica je dalším hostem našeho podcastu. Tentokrát jsme se bavili o PPC kampaních v B2B. V podcastu se dozvíte, jak kampaně v B2B fungují, jakou mají úspěšnost a jak je nejlépe vyhodnotit. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Advokátka Andrea Voříšková (Pavelcová) z advokátní kanceláře eLegal je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrat jsme se bavili o influencerech a spolupráci s nimi. V podcastu se dozvíte, na co si dát pozor před začátkem spolupráce, co vše by měla obsahovat smlouva s influencery, a jak správně spolupráci označit na sociálních sítích. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Ondřej Šrámek ze společnosti PwC je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o bezpečnosti uživatelů na internetu. Dozvíte se, co to je phishing a co vše uživatelům na internetu hrozí — ať už na sociálních sítích nebo na e‑mailu. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Romana Mazalová je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o psychologii reklamy a jejich vlivech na zákazníky. Pokud vás zajímá, kde všude na nás reklama číhá a jak je možné, že jí nakonec stejně každý podlehne, tak si nasaďte sluchátka a nenechte si ujít náš nový díl.