Co rebranding obnáší? A jak se podařil firmě Notino? Vyzpovídali jsme marketingového specialistu této společnosti Adama Funioka. Přinášíme vám video rozhovor.
Radim Roženek pracuje v Tescomě už 13 let. Online oddělení této firmy vybudoval vlastně z ničeho. To, že se mu tento úkol povedl, dokazuje třeba 1. místo v kategorii kuchyně od Heureky za rok 2016. Jak se mu to podařilo? A na co se ho můžou jako jednoho ze spíkrů na zítřejší Nekonferenci návštěvníci ptát? To vám prozradí náš pravidelný seriál rozhovorů se spíkry Nekonference 2017!
Studoval sice lingvistiku, ale teď ho najdete na pozici marketingového specialisty v Notinu. Adama Funioka marketing baví, i když se ve světě internetu a mobilů stává pořád náročnějším. “Obchodní partneři z Ameriky vás třeba vzbudí uprostřed noci telefonátem,” říká Adam. No a proč jsme s Adamem vlastně dělali rozhovor? Už ve čtvrtek ho totiž uvidíte jako…
Nedávno jsem měla možnost si popovídat s manažerem Zboží.cz Milanem Šmídem. V rozhovoru se dozvíte, co je ve Zboží.cz nového, čím Milan tráví nejvíce času a v čem Seznam.cz pomáhá.