SEO (z anglického Search Engine Optimization) někdy nesprávně označovaná jako SEO optimalizace, je tradiční oblast on-line marketingu. Cílí na získání návštěvníků z fulltextových vyhledávačů Google, Seznam.cz, ChatGPT search či další služby.
Proč se věnovat SEO
SEO patří mezi nejstarší oblasti on-line marketingu. Hovoříme o něm již od dob služeb jako byly Altavista, Yahoo, Seznam.cz či Google. I přes rychlý rozvoj konkurenčních disciplín (PPC reklama, vyhledávače zboží, marketplaces) si udrželo SEO významné postavení. Na rozdíl od jiných metod se v něm neplatí “kredit” za reklamu. To neznamená, že je zdarma, protože stojí např. čas lidí, kteří se mu věnují. SEO má však velmi dobrý poměr cena/výkon a v době rostoucích výdajů na reklamu je nezbytnou součástí přežití e‑shopů.
Jak se věnovat SEO
Přečtěte si následující články o SEO. Udělejte si SEO audit některým z nástrojů SiteOne Scraper, Screaming Frog, případně pokročilejším Scraping Camel. A pokud byste stáli o odbornou pomoc v této obtížné disciplíně, navštivte stránku našich služeb, konkrétně SEO a podívejte se, jak svým klientům pomáháme.