V listopadu proběhla akce od Seznamu, které se zúčastnila naše Silvi. Co si z akce a přednášek odnesla se dozvíte níže. Přečtěte si, jaká témata zazněla!
Říkáte si, že na Firmy.cz téměř nikdo nechodí a že nemá cenu věnovat této službě svůj čas? Zkusíme vám ukázat, že opak může být pravdou. Věděli jste například, že kromě bezplatné verze existují i placené tarify? V tomto článku se dočtete nejen to, jaké to jsou a v čem jsou jejich hlavní rozdíly, ale i jaké typy kampaní můžete využít a jak vyhodnotit jejich přínos pro vaši společnost.
Zkratka PPC vám něco říká. Zakládáte e‑shop a potřebujete se dozvědět to nejdůležitější o inzerci ve vyhledávačích. Srozumitelně a od základu. Přesně pro vás jsme tento článek psali.
Aby vaše stránky získávaly návštěvnost z neplaceného vyhledávání, vyhledávače o nich musí vědět, procházet je a indexovat. Zní to jednoduše, může to mít ale spoustu háčků. Pojďte s pomocí našeho návodu zjistit jak na to.
Cílem SEO je jít při vytváření obsahu a podstránek webu naproti výrazům s hledaností. Které nástroje můžete použít, abyste zjistili, jaké vyhledávací dotazy to jsou?