V listopadu proběhla akce od Seznamu, které se zúčastnila naše Silvi. Co si z akce a přednášek odnesla se dozvíte níže. Přečtěte si, jaká témata zazněla!
V sobotu 23.9.2023 jsme se zúčastnili akce E‑commerce day. Plně nabitý program přednášek střídaly workshopy od předních expertů ve svých oborech. Témata se opírala o aktuality z marketingu, AI, marketplaces, SEO až po brand. Celou akcí nás provázela moderátorka Monča.
Uvažujete o placené inzerci na internetu a ptáte se, zda si vše zvládnete nastavit sami nebo potřebujete oslovit profesionály? V následujících řádcích se na to společně s naší PPC specialistkou Evou podíváme.
Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.
Sjednocení produktové inzerce na Seznamu v systémech Sklik a Zbozi.cz je poslední měsíc velkým tématem, které řeší většina markeťáků napříč celým internetem. Dle autorů se tyto změny dějí hlavně proto, aby se produktové inzeráty ovládaly přes jednu platformu. V tomto článku najdete několik tipů, které vám pomohou se na tuto změnu připravit, případně získáte odpovědi na některé otázky.