David Velechovský z Skliku představil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015 nástroj PPCHit, který koupil Seznam.cz a začleňuje do svých služeb. Od léta 2015 by měl umožnit správu produktových kampaní v Skliku i Google AdWords. K tomu David představil další zajímavosti v produktových reklamách.
Produktové kampaně v PPC reklamních systémech jsou PPC reklamě ve vyhledávačích zboží podobné velice. Pozvali jsme proto Davida Velechovského z Skliku, aby s námi diskutoval právě o produktových kampaních. Přijďte s ním diskutovat také!
Srpen “okurkovou sezónu” v marketingové branži rozhodně nepřipomínal. Udály se novinky jak technologické, tak ty které mění trh. Přečtěte si stručně v bodech, co nás zaujalo.
Proklikne-li uživatel na stránky e‑shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e‑shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.