Květnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook vymýšlí nové způsoby, jak uživatele v aplikaci zaujmout, Instagram Reels se těší čím dál větší popularitě, Elon Musk koupil Twitter za 44 miliard dolarů, LinkedIn mění algoritmus feedu a TikTok míří v Česku ke dvěma milionům uživatelů.
Přemýšlíte o inzerci na TikToku? V dnešním článku vás provedeme prvními kroky při založení Tik Tok Ads účtu a dozvíte se něco víc k možnostem, které jako inzerent máte.
Vít Janda z Tiktokuj.cz je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o sociální síti TikTok, která bývá často považována za sociální síť pro mladé, tedy generaci Z. Pokud se chcete dozvědět, jak tato sociální síť funguje a jaké publikum se na ni skutečně nachází, nasaďte sluchátka a nenechte si ujít náš nový díl.
Influencer marketing se v poslední době těší čím dál tím větší oblibě. Pokud si ale spolupráci už od začátku nenastavíte správně, může přinést více škod než užitku. A protože se v případě propagace jedná o službu, doporučujeme si s influencerem sepsat smlouvu. Co vše by tato smlouva měla obsahovat se dozvíte v našem článku.
Chcete držet krok s dobou a získat další prostor na online propagaci svých produktů a služeb? Vyzkoušejte Pinterest – oblíbenou sociální platformu, jejiž popularita neustále roste jak u nás, tak i v zahraničí. Přečtěte si, o čem tato sociální síť je a jak funguje.