Vánoce jsou křesťanský svátek slavený 25. prosince, který oslavuje narození Ježíše Krista. V mnoha zemích se spojují s tradicemi, jako je výzdoba stromku, dávání dárků a rodinná setkání.
Je léto, prázdniny, doba dovolených a pro spoustu e‑shopů mrtvá sezóna. Právě teď se však rozhoduje o tom, jaké výsledky bude mít váš e‑shop ve vánoční sezóně. Pokud pro vás nejsou Vánoce hlavní sezóna, můžete být v klidu. Pokud ale prodáváte například parfémy či jiné dárkové zboží a jen za listopad a prosinec utržíte polovinu ročních tržeb, pojďte se podívat, jak se na Vánoce začít chystat.
V obchodech jsem se minulý týden poprvé setkal s nabídkou mikulášských figurek a dokonce jsem ještě nikde neslyšel vyhrávat koledy, přesto je pro některé z nás předvánoční sezóna v plném proudu. No a co se týká internetového marketingu, je opravdu za pět minut dvanáct. Pojďme se podívat, co se dá ještě stihnout na poslední chvíli.
Navažme na recenze vánočních speciálů pana Mergada, který nás inspiroval články, jak se k výběru dárků a akvizici zákazníků staví Heureka i Zboží.cz, a podívejme se na vybrané příklady vánočních speciálů českých e‑shopů.