Prodáváte na svém e‑shopu specifické zboží a mysleli jste si, že se vám objednávky jen pohrnou? Pokud to tak zatím není, měli byste se zaměřit na možnosti online inzerce. Pokud nemáte dostatek potřebných znalostí či zkušeností, svěřte tento úkol profíkům!
V marketingové agentuře BESTETO se s touto problematikou setkáváme denně. Díky našim 13 letým zkušenostem už teď víme, jak pomůžeme i vašemu e‑shopu.
Vyhledávání na internetu je již dlouhé roky nedílnou součástí našich životů. S příchodem umělé inteligence se mění spousta věcí a vyhledávání nebude výjimkou. Pojďme spolu zjistit, co nás v budoucnosti vyhledávání čeká.
O srovnávačích zboží jsme psali už hodněkrát. Každý, kdo nakupuje na internetu se s nimi už určitě setkal. Srovnávače zboží představují nákupní portál, kam e‑shopy nahrávají své produkty a zákazníci z nich vybírají nejlepší nabídky. Díky nim mohou zákazníci vidět, kdo a za jakou cenu produkt nabízí. A protože se blíží Vánoce, což je období, které je pro spoustu e‑shopařů klíčové, máme pro vás 4 tipy, jak se na tuto sezonu připravit.
Sjednocení produktové inzerce na Seznamu v systémech Sklik a Zbozi.cz je poslední měsíc velkým tématem, které řeší většina markeťáků napříč celým internetem. Dle autorů se tyto změny dějí hlavně proto, aby se produktové inzeráty ovládaly přes jednu platformu. V tomto článku najdete několik tipů, které vám pomohou se na tuto změnu připravit, případně získáte odpovědi na některé otázky.