Při sestavování reportů pro klienty mne uhodil do očí zánovní zdroj návštěvnosti e‑shopů. Jmenuje se Sleviště.cz a protože jsou výsledky u některých e‑shopů zajímavé, rozhodl jsem se o této službě zjistit podrobnější informace.
Kdysi bývalo v módě psát na blog představení nástrojů a aplikací, které dotyčný odborník používá. Vedl jsem na toto téma nedávno řeč a rozhodl vše popsat. Nebudu ovšem psát o Screaming Frogu, Majestic nebo Monitor Backlinks, které používají naši marketingoví konzultanti např. pro SEO, ale zaměřím se výhradně na nástroje, které používají naši specialisté vyhledávačů zboží. O tom se totiž tolik nemluví.
V týdnu od 20. února pořádáme další z pravidelných týdnů konzultací zdarma. Přijďte si pro naše know-how k vyhledávačům zboží! Podělím se s vámi o znalosti, díky kterým optimalizujeme inzerci pro desítky e‑shopů ročně.
Vladimír přednášel v rámci Google Business Groups o Předvánočním marketingu pro e‑shopy. Níže se můžete podívat, o čem Vladimír povídal a získáte tipy, co vylepšit na poslední chvíli.