Prodává Váš e‑shop především oblečení? A znáte už Domodi.cz? Jedná se o vyhledávač šatstva, obuvi, módních doplňků a dokonce i dekorativních (a dalších) předmětů do domácnosti. Pokud Váš sortiment spadá do těchto kategorií, proč nezkusit využít tento vyhledávač zboží, který se stále více dostává do povědomí zákazníků?
Zlatou tečku nekonference Vyhledávače zboží 2014 udělala panelová diskuse. Na jednom pódiu se totiž vedle sebe sešli Milan Šmíd (Zboží.cz), Petr Janulík (Aukro), Tomáš Braverman (Heureka), Michal Král (Pricemania) a Pavel Kročák (Srovnáme.cz). Podívejte se na video se záznamem, jak pánové odpovídali na otázky publika, diskutovali mezi sebou a řešili trendy vyhledávání zboží na internetu.
Tomáš Braverman z Heureky mluvil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 především o přístupu Heureky k mobilním zařízením. Odpovídat však musel i na otázky „na tělo“. Podívejte se na záznam přednášky.
Pavel Kročák ze Srovnáme.cz představil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 podrobná data o tom, kde bere vyhledávač zboží svou návštěvnost, a jak se tito uživatelé chovají. Podívejte se, jaký podíl mají SEO, PPC reklama či kolik uživatelů si řadí na Srovnáme.cz zboží od nejlevnějšího.
Michal Král představil českou mutaci Slovenského vyhledávače zboží Pricemania – Pricemania.cz, na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014. K tomu přidal povídání o vzdělávacím projektu Pricemania Academy, své konzultační činnosti a cílech, které v ČR Pricemania má.