Pavla Cihlářová z GS1 Czech Republic představila na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 standardizaci zboží dle systému GS1. V případě e‑shopů pak šlo jak o známé EAN kódy, tak o novinky.
Veliké vytížení nedovolilo panu Mergadovi opustit serverovnu, a tak jej zastoupil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 Michal Janík. Ten mluvil o řízení inzerce ve vyhledávačích zboží a „sehrál“ u toho i e‑commerce tragédii.
Milan Šmíd ze Zboží.cz, mluvil na nekonferenci o tom, co za změny nás čekají. Tedy spíše nemluvil. Jde totiž o něco Velkého a podrobnosti sdělit ještě nemohl.
Řekněme si to na rovinu, kdo z vás při nakupování používá Google Nákupy? Troufnu si tvrdit, že nikdo. Ale přesto je to mocný prostředek pro získání zákazníků. Feed pro Google Nákupy totiž slouží hned několikrát, a to pro nákupy, PLA (product listing ads) a dynamický remarketing. A protože v poslední době zakládáme Merchants centra jak na běžícím páse ;-) , tak k tomu máme jednoduchý checklist, díky kterému zajistíme ty nejdůležitější věci v krátkém čase.
Když jsme s Michalem Králem z Pricemanie domlouvali účast na nekonferenci, padla zmínka o jedné moc důležité věci. A má být překvapení. Tak vám jej prozradit nemohu, neboť bych vše pokazil. Přesto bych vás na setkání s Michalem pozval rád. Bude stát za to.