Pro e‑shopy, se kterými spolupracujeme, jsou vyhledávače zboží důležitým zdrojem návštěv, a hlavně pak tržeb a zisku. Pojďme se podívat na to, jaké tržby generují Heureka.cz, Zboží.cz, ale i ostatní zbožáky.
Do (ne)konference Vyhledávače zboží 2013 nám zbývá jen něco přes týden. Pojďme si tedy představit řečníky a naznačit možná témata k diskusi. Začněme od lídra trhu, Heureky.
Na brněnský Barcamp připravil Michal přednášku o správném výběru vhodných marketingových opatření, a o tom, jak je spojit k sobě v jeden konzistentní stroj na zisk, a především, odkud začít. Značnou část prezentace si můžete prohlédnout už nyní.
Přijměte prosím pozvaní na (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2013. Tak jako loni nás čeká osobní diskuse se zástupci vyhledávačů zboží navíc dorazí pan Mergado s novinkami a hlavně Vlasta Vávrů, který bude zastupovat pohled inzerentů. Proč přijet na Vyhledávače zboží 2013 Tradičně osobní diskuse mezi účastníky. Odborné informace, které jinde nezískáte. Noví hosté, jednáme…