XML feed je datový soubor s informacemi. V on-line marketingu jde nejčastěji o informace o produktech, tzv. produktové feedy (product feed). Dále jsou to XML feedy s informacemi o kategoriích zboží (category feed), objednávkách, zákaznících a klíčových slovech (keyword feed).
K čemu XML feedy používáme
XML feedy nám pomáhají práci automatizovat. Marketingové aktivity tak uděláme rychleji a s vyšší přesností. Jde například o PPC reklamu, Google Ads, Sklik, Microsoft Ads, Meta Ads (tvorba kampaní typu Shopping či DSA), reklamu ve vyhledávačích zboží (Heureka, Zboží.cz, GLAMI, Favi, Biano), product Information monitoring, import dat od dodavatelů, cenotvorbu a další.
Jak s XML feedy pracujeme
Využíváme Mergado Editor. Naši kvalifikaci prokazuje certifikace zlatý Mergado Partner. Dle potřeby používáme i další nástroje, například Blending Bull, které nám pomáhají zpracovávat XML feedy téměř libovolných formátů.