Zapomeňme na chvilku na aktuální události na Ukrajině a pojďme si společně shrnout důležité novinky uplynulých týdnů, které náš marketingový obor zažil.
V předvánočním období, kdy bývají tržby většiny e‑shopů nejvyšší, jsem si u několika klientů všiml poklesu počtu přístupů a tržeb ze Zboží.cz. Posbíral jsem proto data z Google Analytics 32 e‑shopů. O výsledky svého pátrání bych se s vámi rád podělil.
Připravte inzerci svého e‑shopu tak, aby na Zboží.cz využila potenciál formátu Dnešní nabídka naplno. Zkontrolujte si, jaké položky budou na hlavní stránce Zboží.cz v únoru a březnu.
Jaké položky uveřejní Zboží.cz na TOP pozici hlavní stránky Dnešní nabídka? Navažme na prosincový přehled Dnešních nabídek a podívejte se do lednové nabídky.