Zboží.cz je aktuálně druhý největší vyhledávač zboží v ČR. Pojďme se podívat, kolik stojí inzerce na Zboží.cz a jestli se inzerce na Zboží.cz e‑shopům vyplatí.
Pokud se dlouhodobě věnujete nějaké činnosti, získáváte nejen cenné zkušenosti a zajímavé zakázky, ale v případě internetového marketingu se dostanete i k zajímavým datům. Protože v Bestetu se věnujeme e‑shopům a inzerci ve vyhledávačích zboží, máme možnost se s vámi podělit o srovnání největších českých zbožáků.
Milan Šmíd hájil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015 barvy Zboží.cz. Představil výsledky „nového Zboží.cz“, informoval o plánech na nejbližší měsíce a dal základní tipy pro správu inzerce. V panelové diskusi řekl například, že Zboží.cz je proti personalizaci cen. Uživatel přícházející z různých zdrojů by tedy, podle jeho názoru, měl dostat stejnou cenu.
Milan Šmíd vystoupí za Zboží.cz na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015. Přijďte s ním diskutovat své dojmy z nového Zboží.cz a dozvědět se, co chystá Zboží.cz na letošek.
Poslední čtvrtletí roku je pro většinu e‑shopů to nejúspěšnější. Lidé nakupují i spoustu zboží, které by jindy nekoupili, a utrácí za více či méně praktické dárky. Proto by v tomto období měly výrazně vzrůst i tržby z vyhledávačů zboží. Opravdu je tomu ale tak?