Že vám to přijde předčasné? Pak počítejme pěkně nahlas spolu:
- Červenec: vymyslet nové prodejní akce na Vánoce, specifikovat zadání novinek vývojářům, audity stránek, atp.
- Srpen: vývojáři pracují.
- Září: vývojáři předávají hotovou práci. Společně testujeme, nacházíme chyby, ty reportujeme, vývojáři opravují, opět testujeme…
- Říjen: Vánoční nákupy jsou na spadnutí, ladíme, co se kde nestihlo a připravujeme se na vrchol e‑shopové sezóny.
Předpokládáme, že vývojáři budou čerpat dovolené poskrovnu a že půjde vše hladce. Uvedený plán je tedy optimistický.
Nebo to vidíte jinak?
Pište do komentářů!
26. 06. 2013
Komentáře (2)
Naprosto souhlasím.
je to ten najlepší čas, možno je aj neskoro, pretože web sa musí trochu ohriať ak sa chce zobrazovať neskôr na dobrých pozíciach