Tři klíčové myšlenky přednesl pan Mergado, v zastoupení Michala Janíka, na Vyhledávačích zboží 2013. Volně tak navázal na loňské povídání o tom, proč vlastně je inzerce ve vyhledávačích zboží pro e‑shopy důležitá. Prohlédněte si prezentaci a pár fotek.
Klíčové myšlenky pana Mergada:
- vydělávají jen některé položky zboží, často jde o malý podíl,
- náklady přináší jak položky ziskové, tak ty ztrátové,
- zákazník někdy nakoupí jiné zboží, než skrz které na e‑shop z srovnávače zboží proklikl.
Tyto principy lze využít pro optimalizaci inzerce a:
- navýšit zisk e‑shopu,
- snížit náklady na inzerci.
Chcete vědět o Mergadovi více? Napište nám, rádi vám poradíme.
Pokud vás zajímají podrobnosti o akci Vyhledávače zboží 2013, čtěte zápisy z příspěvků Pricemania.sk, HyperZboží.cz či HLEDEJCEY.cz.
17. 06. 2013
Komentáře (0)