Pavel Kročák vystoupí na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 za Srovnáme.cz. Pokud si říkáte, čím by vás ještě mohl menší „zbožák“ zaujmout, pak čtěte dál.
O vystoupení Srovnáme.cz
S Pavlem jsme hledali téma, které na nekonferenci ještě nebylo probráno příliš detailně. A našli jsme analýzu chování uživatele – z jakých zdrojů přichází, jak se po vyhledávači zboží pohybuje, zda řadí nabídky od nejlevnějších, kam kliká…
Proč jsme Srovnáme.cz pozvali
Domnívám se, že by Pavlovo vystoupení mohlo vyvrátit (nebo naopak potvrdit) řadu mýtů. Třeba o tom, zda uživatelé houfně klikají na nejlevnější nabídky, zda procházejí celým webem nebo jsou přiváděni přímo do kategorií či produktových karet, zda je pravda, že jsou vyhledávače zboží závislé na SEO a PPC reklamě…
Přijďte na nekonferenci
Zkrátka bych vás rád na Pavlovo vystoupení pozval. V sále zbývá posledních pár volných židlí. Tak neotálejte příliš dlouho a přihlaste se na nekonferenci o zbožácích »
Komentáře (1)
Pravel mluvil o významu SEO a PPC reklamy pro vyhledávače zboží. A taky o chování uživatele. A ukazoval zajímavá data. Podívejte se na prezentaci Srovnáme.cz!