Když jsem plánoval program nekonference Vyhledávače zboží 2015, říkal jsem si: „…O vyhledávačích zboží si povídáme už čtvrtý rok. A celé to je hodně o kvalitě dat a podrobné analytice. Co kdybychom se na data e‑shopu podívali z jiného úhlu? Vždyť to souvisí se SEO, PPC reklamou, řízením zásob… A co kdyby to povídání bylo s nástroji, které si může kdokoliv z nás nainstalovat a pracovat s nimi, bez statisícových investic?…“. A vzpomněl jsem si na Filipa Podstavce — českého specialistu na Refine a především šikovného marketéra. Filip s vystoupením souhlasil, a tak se můžeme těšit na odbornou diskusi s ním.
Kdo je Filip Podstavec
Šikovný marketér. Spolumajitel marketingové agentury GetFound. Pracuje a školí práci s nástrojem Refine (Open Refine).
Proč přijít osobně diskutovat s Filipem
- je to šikovný, chytrý, inspirativní chlapík
- umí vyhodnocovat data a využít je k rozvoji e‑shopů
- slíbil praktickou přednášku z příklady a ukázkami z praxe
Přijďte osobně diskutovat s Filipem na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015!
Komentáře (0)