Přijďte diskutovat s Sklikem na nekonferenci

Produktové kampaně v PPC reklamních systémech jsou PPC reklamě ve vyhledávačích zboží podobné velice. Pozvali jsme proto Davida Velechovského z Skliku, aby s námi diskutoval právě o produktových kampaních. Přijďte s ním diskutovat také!

Kdo je David Velechovský

Spolunáčelník Skliku. Odborník na PPC reklamu. Znalec „inside“ dat z fungování PPC reklamního systému, tedy pro naši diskusi člověk nadmíru povolaný.

Takhle to Davidovi slušelo vloni na nekonferenci PPC reklama.

Proč přijít diskutovat s Davidem

  • protože je to velký odborník
  • podobnosti a odlišnosti produktových kampaní v Skliku a na Heurece či Zboží.cz jsou inspirativní
  • protože oproti jiným, tradičním, Davidovým vystoupením, je Leitnerka malá a diskuse tak může být velice intenzivní
  • protože Sklik koupil technologii PPChit a pracuje na její integraci

Přijďte s Davidem diskutovat na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015!

05. 05. 2015

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.