Milan Šmíd hájil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015 barvy Zboží.cz. Představil výsledky „nového Zboží.cz“, informoval o plánech na nejbližší měsíce a dal základní tipy pro správu inzerce. V panelové diskusi řekl například, že Zboží.cz je proti personalizaci cen. Uživatel přícházející z různých zdrojů by tedy, podle jeho názoru, měl dostat stejnou cenu.
O čem tedy přednáška Zboží.cz byla:
- od nejlevnější nabídky řadí 11 % uživatelů
- v kategorii zboží řadí jen malý zlomek uživatelů, řadí-li od nejlevnějšího, pak v produktových kartách
- představil průměrnou proklikovost jednotlivých pozic v produktové kartě
- diskuse vyvážení relevance a CPC ve vyhledávání Zboží.cz
- představil vendorská a nabídková XML
Prezentace Zboží.cz:
Video s příspěvku Zboží.cz:
https://youtube.com/watch?v=fsy0vSClnG0%3Frel%3D0%26showinfo%3D0
Fotky z příspěvku Zboží.cz:
29. 05. 2015
Komentáře (3)
Na Srovname.cz řadí podle ceny ještě o něco méně návštěvníků. Určitě to není tím, že by to nedokázali. To je jen vaše pracovní deformace, protože víte, podle čeho jsou obchody defaultně seřazené:)
Zajímalo by mě, jaké byly průměrné náklady z obratu před a po zavedení nového zboží. Mně např. hodně stouply … asi dělám něco špatně :)
“od nejlevnější nabídky řadí 11 % uživatelů” to spíš vypovídá o tom, kolik lidí to dokáže než kolik lidí to chce.