Jeden účet bude ode dneška stačit k tomu, aby se uživatelé Zboží.cz přihlásili také k Firmy.cz nebo Sklik.cz. A tím to nekončí. Nově bude možné přidělovat přístupy a práva agenturám nebo brigádníkům.
Podle manažera Zboží.cz Milana Šmída znamená zavedení jednotného účtu míň práce a starostí. Dostanete se s ním zkrátka kamkoliv.
Kromě toho budou moct uživatelé přidělovat přístupy externistům, se kterými spolupracují. Už tedy nebude potřeba, aby jim posílali své přístupové údaje a hesla. „Přihlašovací údaje jsou citlivá data, která se snaží každá firma chránit. Tímto krokem to tedy našim klientům o něco zjednodušíme,“ vysvětlil Šmíd.
Jak budou vypadat přístupové role a práva
Mrkněme se na to, jaké budou rozdíly v jednotlivých přístupech.
- Vlastník účtu – má přístup ke všem funkcím účtu, vlastnictví může převést na jinou osobu.
- Správce – má stejná práva jako vlastník, nemůže však převést vlastnictví účtu na jinou osobu.
- Optimalizátor – má přístup do statistik, dokáže vyhodnocovat a sledovat výkon. Nastavuje ceny za proklik, kontroluje efektivitu inzerce. Je to tedy ideální pro agentury a externisty.
- Asistent – páruje nespárované nabídky na produkty Zboží.cz. Tato funkce je vhodná například pro brigádníky.
Co je dobré vědět
- Pokud uživatel nemá na Seznamu žádný účet, musí si jej založit. Jak na to se dozvíte v tomto článku nebo videu.
- Jestliže se klienti přihlašují do systému pod jiným účtem (například přes Sklik.cz), Zboží.cz jim pomůže se sjednocením účtů.
- Návod, jak účty spravovat, si můžete přečíst tady.
- Pokud byste měli potíže se založením nového účtu, anebo se jen potřebujete na něco zeptat, stačí napsat na zbozi@firma.seznam.cz.
A co na tuto novinku říkáme v Bestetu?
Podle našeho obchodního ředitele Vladimíra Přichystala teď budeme mít v Bestetu o trochu práce navíc. „Musíme totiž požádat naše klienty o udělení přístupů. Ale je samozřejmě moc fajn, že odteď bude stačit jeden účet pro všechny služby,” řekl Vladimír. Zároveňy by přivítal, kdyby do budoucna přišlo Zboží.cz i s dalšími novinkami, které ulehčí práci. „Pomohlo by nám třeba to, kdyby v systému byla historie úprav a my tak viděli, když někdo něco změní,” dodal Vladimír.
A co si o těchto změnách myslíte vy? Usnadní vám práci? Dejte nám vědět do komentářů.
Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.
Komentáře (0)