Jeden účet vládne všem: nové přihlašování do Zboží.cz

Jeden účet bude ode dneška stačit k tomu, aby se uživatelé Zboží.cz přihlásili také k Firmy.cz nebo Sklik.cz. A tím to nekončí. Nově bude možné přidělovat přístupy a práva agenturám nebo brigádníkům.

Podle manažera Zboží.cz Milana Šmída znamená zavedení jednotného účtu míň práce a starostí. Dostanete se s ním zkrátka kamkoliv.

Kromě toho budou moct uživatelé přidělovat přístupy externistům, se kterými spolupracují. Už tedy nebude potřeba, aby jim posílali své přístupové údaje a hesla. „Přihlašovací údaje jsou citlivá data, která se snaží každá firma chránit. Tímto krokem to tedy našim klientům o něco zjednodušíme,“ vysvětlil Šmíd.

Jak budou vypadat přístupové role a práva

Mrkněme se na to, jaké budou rozdíly v jednotlivých přístupech.

  • Vlastník účtu – má přístup ke všem funkcím účtu, vlastnictví může převést na jinou osobu.
  • Správce – má stejná práva jako vlastník, nemůže však převést vlastnictví účtu na jinou osobu.
  • Optimalizátor – má přístup do statistik, dokáže vyhodnocovat a sledovat výkon. Nastavuje ceny za proklik, kontroluje efektivitu inzerce. Je to tedy ideální pro agentury a externisty.
  • Asistent – páruje nespárované nabídky na produkty Zboží.cz. Tato funkce je vhodná například pro brigádníky.

Co je dobré vědět

  • Pokud uživatel nemá na Seznamu žádný účet, musí si jej založit. Jak na to se dozvíte v tomto článku nebo videu.
  • Jestliže se klienti přihlašují do systému pod jiným účtem (například přes Sklik.cz), Zboží.cz jim pomůže se sjednocením účtů.
  • Návod, jak účty spravovat, si můžete přečíst tady.
  • Pokud byste měli potíže se založením nového účtu, anebo se jen potřebujete na něco zeptat, stačí napsat na zbozi@firma.seznam.cz.

A co na tuto novinku říkáme v Bestetu?

Podle našeho obchodního ředitele Vladimíra Přichystala teď budeme mít v Bestetu o trochu práce navíc. „Musíme totiž požádat naše klienty o udělení přístupů. Ale je samozřejmě moc fajn, že odteď bude stačit jeden účet pro všechny služby,” řekl Vladimír. Zároveňy by přivítal, kdyby do budoucna přišlo Zboží.cz i s dalšími novinkami, které ulehčí práci. „Pomohlo by nám třeba to, kdyby v systému byla historie úprav a my tak viděli, když někdo něco změní,” dodal Vladimír.

A co si o těchto změnách myslíte vy? Usnadní vám práci? Dejte nám vědět do komentářů.

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

03. 05. 2017

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.